Opći uvjeti prodaje OKAIDI
Datum posljednjeg ažuriranja: 02.11.2020. u Roubaixu |
SAŽETAK::
- 1) Predmet
- 2) Proizvodi
- 3) Cijena
- 4) Narudžba
- 5) Plaćanje
- 6) Sigurnost plaćanja – prijevara
- 7) Troškovi dostave, uvjeti i rokovi isporuke
- 8) Pravo na odustanak
- 9) Zaštita osobnih podataka
- 10) Kolačići
- 11) Intelektualno vlasništvo
- 12) Odgovornost
- 13) Zakonsko jamstvo
- 14) Recenzije kupaca
- 15) Cjelovitost
- 16) Trajanje
- 17) Mjerodavno pravo – sporovi
- 18) PROGRAM VJERNOSTI IDKIDS FAMILY
Ovi opći uvjeti prodaje sklopljeni su između:
Društva SAS OKAIDI s temeljnim kapitalom od 2.928.240 €
162 Boulevard de Fourmies
59100 Roubaix
Upisano u poslovni registar Lille Métropole pod brojem 398 110 445
U daljnjem tekstu: društvo OKAIDI
i
Erato Zagreb d.o.o. z osnovnim kapitalom 2.650,51 €
Jankomir 33
10 000 Zagreb
vpisano v poslovni register z dne 25.10.2007 pod številko (MBS) 080629137
i
Svaku fizičku osobu koja posjeti i/ili želi obaviti kupnju na web stranici www.okaidi.hr
u daljnjem tekstu: korisnik.
Ovi uvjeti definiraju pravila prodaje na daljinu između društva OKAIDI i korisnika, od narudžbe do plaćanja i isporuke. Uređuju sve potrebne korake za kupnju i osiguravaju praćenje narudžbe između ugovornih strana.
svaku fizičku osobu koja posjeti i/ili želi obaviti kupnju na web stranici www.okaidi.hr
Korisnik izjavljuje da:
- je sposoban sklopiti ovaj ugovor,
- neće kupovati proizvode u svrhu preprodaje,
- nije trgovac.
Proizvodi koje prodaje društvo OKAIDI su oni prikazani na web stranici www.okaidi.hr na dan kada je korisnik posjeti. Prodaja proizvoda podliježe raspoloživosti zaliha.
Uz fotografije proizvoda, korisnik treba pročitati opis svakog artikla kako bi se upoznao s njegovim značajkama.
Društvo OKAIDI obvezuje se što vjernije prikazati proizvode. Međutim, moguća su manja odstupanja u izgledu koja se ne mogu u potpunosti isključiti.
Poklon kartice nije moguće kupiti putem web stranice www.okaidi.hr, već isključivo u OKAIDI trgovinama u Hrvatskoj.
Cijene su prikazane u EUR i uključuju sve poreze, uključujući PDV, ali ne uključuju troškove dostave, koji su na teret korisnika, osim ako nije drugačije navedeno. Troškovi dostave bit će prikazani prilikom predaje narudžbe i određeni su u skladu s člankom 7.
Prikazane cijene uključuju PDV koji je važeći na dan narudžbe. Ako dođe do promjene porezne stope, ta promjena može utjecati na cijenu proizvoda bez prethodne obavijesti korisniku.
Društvo OKAIDI zadržava pravo izmjene cijena u bilo kojem trenutku. Proizvodi će biti naplaćeni prema cijenama na dan registracije kupovine.
Svaka narudžba predstavlja izričito i nepovratno prihvaćanje cijene i opisa proizvoda za prodaju. Svako osporavanje u vezi s tim može biti predmet zamjene i jamstava navedenih u nastavku.
Korisnik odabire proizvode koje želi naručiti klikom na polje "dodaj u košaricu". Odabrani proizvodi zatim će se prikazati u kartici "košarica".
Korisnik tada može provjeriti podatke o svojoj narudžbi u toj kartici (npr. proizvodi, količine, cijene, veličine).
Korisnik ima nekoliko opcija u ovoj fazi:
- Ako korisnik ima promotivni kod, može ga unijeti označavanjem polja "imam promotivni kod" prije potvrde košarice.
- Ako korisnik nije prijavljen na svoj korisnički račun, bit će upućen da se prijavi ili da otvori račun prije nego potvrdi košaricu.
- Ako korisnik nije član programa vjernosti, može se prijaviti u program prije nego potvrdi košaricu.
Nakon potvrde i/ili izmjene podataka, korisnik može nastaviti s narudžbom klikom na "Izbor dostave".
Korisnik kreira korisnički račun tako da ispuni obrazac s navedenim obveznim podacima: ime, prezime, e-mail adresa, poštanska adresa.
Ako korisnik želi saznati kako se navedeni podaci obrađuju, može pročitati odjeljak "Osobni podaci".
Korisnik se može, prema želji, prijaviti na svoj račun tijekom budućih posjeta koristeći svoje identifikacijske podatke (e-mail i lozinka).
Nakon potvrde, korisnik odabire željeni način dostave u skladu s člankom 6. ovih općih uvjeta prodaje.
Nakon toga korisnik odabire način plaćanja u skladu s člankom 5. ovih općih uvjeta prodaje. Kako bi korisniku bilo omogućeno vraćanje na narudžbu prije konačne potvrde, društvo OKAIDI je stvorilo ekrane za potvrdu i prihvat. Narudžba se smatra konačno registriranom tek nakon posljednje potvrde na ekranu za plaćanje narudžbe (s bankovnom karticom ili s PayPal računom). Narudžba postaje nepovratna nakon posljednjeg klika za prihvat.
Prva e-mail poruka sa sažetkom korisnikovog odabira i naručenih proizvoda bit će poslana nakon potvrde plaćanja narudžbe. Druga e-mail poruka sa sažetkom isporučenih i obračunatih proizvoda bit će poslana nakon otpreme narudžbe.
U ovoj e-mail poruci korisnika će se indirektno obavijestiti da proizvod nije dostupan. Narudžba nedostupnog proizvoda ili proizvoda automatski se poništava. Za nedostupne proizvode, bankovna ili privatna kartica neće biti terećena
Korisnik može pratiti obradu svoje narudžbe na web stranici nakon potvrde narudžbe. U tom trenutku narudžba više neće biti moguća za promjenu (proizvoda, količine, načina dostave itd.).
Korisnik koristi ovu uslugu prijavom na svoj račun na web stranici i posjetom odjeljku "praćenje narudžbe":
- Narudžba je registrirana: plaćanje bankovnom karticom je potvrđeno.
- Narudžba je u pripremi: narudžba je u pripremi u našim skladištima.
- Narudžba je otpremljena: narudžba je isporučena odabranim načinom dostave i čeka vas na mjestu preuzimanja koje ste odabrali prilikom narudžbe (imate broj za praćenje narudžbe kako biste pratili tijek).
Za više informacija o podnošenju, praćenju ili izvršenju narudžbe, pitanjima o rokovima dostave, uvjetima ostvarivanja prava na odustanak ili bilo koja druga pitanja, korisnik se može obratiti društvu OKAIDI putem kontakt stranice web stranice: [tukaj].
Naručenu robu na web stranici www.okaidi.hr moguće je platiti bankovnom karticom. Prihvaćamo:
-
PayPal račun: PayPal je način za jednostavno, brzo i sigurno plaćanje online kupnji bez unosa bankovnih podataka. Korisnik također može sigurno platiti putem PayPal naloga.
-
Pogodnosti za vjernost: ako je važeći (npr. datum isteka i minimalni iznos kupnje), kupon za vjernost prihvaća se kao sredstvo plačanja za jednokratnu upotrebu. Korisnik može dodatno podmiriti razliku s bankovnom karticom ili poklon karticom. Ovaj način plačanja može se koristiti samo ako korisnik posjeduje kupon za vjernost (odjeljak o programu vjernosti).
Korisnički račun bit će terećen tek nakon stvarne isporuke proizvoda. Potvrda o dostavi bit će uključena u paket s naručenim proizvodom. Korisnik koji je izvršio narudžbu može ispisati račun s web stranice u odgovarajućem odjeljku za praćenje narudžbe.
Društvo OKAIDI za zaštitu plaćanja koristi uslugu za sigurno plaćanje HiPay. Bankovni podaci su šifrirani (sigurnosni standard SSL) i stoga nisu vidljivi na internetu. Plaćanje putem Sogenactif sučelja koristi tehnologiju 3D secure. To je sustav koji su razvili izdavači bankovnih kartica Visa i MasterCard za provjeru autentičnosti vlasnika kartica, čime se spriječavaju prijevare. U sustavu 3D secure, vlasnik kartice mora uz broj kartice, datum isteka i kriptogram potvrditi autentičnost na sučelju svoje banke, na koju će biti automatski preusmjeren, i tamo unijeti šifru ili osobni podatak koji mu je banka prethodno poslala. Banka će nakon potvrde autentičnosti autorizirati ili odbiti transakciju korisnika.
Korisnik je upozoren da je prijevara s kreditnom karticom kazneno djelo, koje se kažnjava prema članku L.163-3 Monetarnog i financijskog zakona:
Kaznom zatvora do sedam godina i novčanom kaznom do 750.000 EUR kažnjava se osoba koja: krivotvori ili falsificira ček ili drugi instrument iz članka L. 133-4;
svjesno koristi ili pokušava koristiti krivotvoreni ili falsificirani ček ili drugi instrument iz članka L. 133-4."
7.1: Različiti načini dostave
Dostava na adresu (GLS)
Specijalnosti svakog načina dostave iz gornje tablice dostupne su na web stranici www.okaidi.hr u odjeljku "Dostava". Brza dostava na adresu može biti privremeno prekinuta u vremenima povećane potražnje.
Član 7.2: Rokovi za obradu i dostavu
Osim u slučaju više sile, vrijede sljedeći rokovi za dostavu, u okviru dostupnih zaliha. Društvo OKAIDI nije odgovorno za kašnjenje u dostavi, bez obzira na razlog. Stoga korisnik ne može od društva OKAIDI tražiti bilo kakvu naknadu štete.
Ako društvo OKAIDI ne ispuni svoju obvezu dostave na određeni datum ili nakon isteka navedenog roka, ili ako dostava ne bude izvršena u roku od trideset dana od sklapanja ugovora, korisnik može otkazati narudžbu putem preporučene pošte s povratnicom, upućene društvu OKAIDI, u skladu s članom L. 216-2 Zakona o zaštiti potrošača. Osim toga, rokovi za obradu narudžbe mogu biti duži tijekom sezonskih sniženja, promocija ili privatnih prodaja zbog velikog broja narudžbi u tim razdobljima.
Korisnik, nakon odabira načina dostave, navodi ili bira adresu na koju će narudžba biti isporučena. Ovu adresu nije moguće promijeniti nakon potvrde narudžbe.
7.3 Prenos rizika i posebni slučajevi
Društvo OKAIDI OBAIBI nadgleda isključivo dostave koje obavljaju članovi njezine mreže. U tom slučaju, rizik od gubitka ili oštećenja robe prenosi se na potrošača prilikom isporuke na njegovu odabranu adresu prilikom izvršenja narudžbe. Ako potrošač ovlasti treću osobu da preuzme robu na mjestu preuzimanja navedenoj u narudžbi i dostavi je na drugo mjesto, društvo OKAIDI OBAIBI oslobađa se bilo kakvog rizika od gubitka ili oštećenja robe koju dostavlja ta treća osoba. Nadalje, društvo OKAIDI OBAIBI u tom okviru ne odgovara za nesukladnost robe s zakonodavstvom i standardima koji vrijede u državama za koje je predviđena navedena dostava, a koje nisu na službenom popisu zemalja za distribuciju robe društva OKAIDI OBAIBI.
8.1: Informacije o pravima korisnika na odustajanje
Korisnik može iskoristiti pravo na odustajanje u roku od 30 dana od primitka proizvoda.
Ovaj rok je duži od zakonskog roka od 14 dana predviđenog člankom L. 212-20-12 Zakona o zaštiti potrošača. Zamjena ili povrat novca mogući su samo za ne nošene, neoprane proizvode s etiketama i u originalnoj ambalaži.
Također, sukladno članku L. 221-18 Zakona o zaštiti potrošača, zamjena ili povrat novca nisu dopušteni za higijenske proizvode, kućne ogrtače, kupaće kostime i donje rublje.
8.2 Povrat i zamjene
Korisnik može, nakon što iskoristi pravo na odustajanje iz članka 8.1 ili u slučaju utvrđivanja nesukladnosti ili greške naručenih proizvoda iz članka 13, vratiti naručene proizvode na sljedeći način:
Vraćanjem,u skladu s općim uvjetima, putem obrasca za odustajanje koji je društvo OKAIDI stavilo na raspolaganje na ovoj adresi: kliknite ovdje.
Ili ispunjavanjem obrasca za odustajanje koji korisniku bude poslan u elektroničkom obliku kao privitak uz narudžbu.
Ili slanjem bilo koje druge izjave društvu OKAIDI, iz koje nedvosmisleno proizlazi želja za odustajanjem, i to poštom na ovu adresu:
Trgovina Okaidi
Jankomir 33
Zagreb 10000
Navedena izjava može biti oblikovana na sljedeći način:
S ovom izjavom () obavještavam(o) vas () o odustajanju od ugovora o prodaji sljedeće robe ()
Naručeno dana () / primljeno dana ()
Broj narudžbe ()
Ime(-na) potrošača(-a)
Adresa potrošača(-a)
Potpis potrošača(-a) (samo u slučaju slanja papirnog obrasca)
Datum
Obrascu treba priložiti proizvode koje korisnik vraća.
Društvo OKAIDI SAS, kao voditelj obrade, prikuplja obvezne osobne podatke označene zvjezdicom. Prikupljeni podaci nužni su za obradu, praćenje i dostavu vaše narudžbe te izradu računa. Osim toga, ti podaci mogu biti potrebni za slanje ponuda, novosti ili prilagođenih oglasa, ali samo uz vašu privolu. Također mogu biti potrebni za upravljanje vašim članstvom u programu vjernosti Okaidi. Mogu se koristiti i za provođenje statističkih analiza.
Društvo OKAIDI SAS jamči da je poduzelo sve potrebne mjere u skladu s važećim zakonodavstvom kako bi osiguralo zaštitu, povjerljivost i sigurnost vaših osobnih podataka.
U skladu sa Zakonom o informatici i slobodama od 6. siječnja 1978. i Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) od 14. travnja 2016., imate pravo na pristup, prethodne smjernice, ispravak, prigovor, brisanje, prijenos ili ograničenje obrade podataka koji se odnose na vas. Svoja prava možete ostvariti tako da se obratite društvu OKAIDI:
Služba za korisnike: ili putem našeg kontakt obrasca.
Imajte na umu da naša služba za korisnike, prilikom ostvarivanja prava podnositelja zahtjeva, može provjeriti identitet podnositelja zahtjeva te može zatražiti presliku važećeg osobnog dokumenta.
Više informacija o vašim pravima, korištenju i zaštiti navedenih podataka možete pronaći u odjeljku o zaštiti osobnih podataka.
10) Kolačići
Prilikom posjete web stranici www.okaidi.hr, kolačići se pohranjuju na korisnikovo računalo, mobilni telefon ili tablet.
Što je kolačić? Kolačić je tekstualna datoteka koja se pohranjuje prilikom posjete web stranici ili pregledavanja oglasa. Njegova svrha je prikupljanje podataka o vašem pregledavanju te slanje prilagođenih usluga na vaš uređaj radi poboljšanja korisničkog iskustva. Primjerice, koristimo kolačiće kako bismo vas identificirali prilikom prijave na vaš račun.
Više informacija o upotrebi i upravljanju kolačićima možete pronaći u odjeljku o kolačićima.
11) Intelektualno vlasništvo
Svi elementi web stranice društva OKAIDI, vizualni i zvučni, zaštićeni su autorskim pravima i žigovima te su isključivo vlasništvo društva OKAIDI.
Cijela web stranica zaštićena je prema francuskom i međunarodnom pravu o intelektualnom vlasništvu. Sva prava reprodukcije su pridržana.
Tekstovi na stranicama ove web stranice ne smiju se ni u cijelosti ni djelomično prikazivati ili reproducirati na bilo kojem mediju bez izričitog prethodnog dopuštenja društva OKAIDI, u skladu sa zakonom o intelektualnom vlasništvu. Također, zaštitni znakovi, trgovačka imena i logotipi prikazani na ovoj web stranici su zaštićeni, a njihova djelomična ili potpuna reprodukcija temeljem elemenata s web stranice je zabranjena.
Korisnik koji posjeduje osobnu web stranicu i želi postaviti poveznicu koja vodi izravno na početnu stranicu brenda OKAIDI isključivo u osobne svrhe, mora prethodno dobiti dozvolu društva OKAIDI. Sve druge vrste poveznica (uključujući tehnike framinga ili in-line linkinga) su zabranjene.
Društvo OKAIDI odgovorno je za pravilno ispunjavanje obveza temeljem ovih općih uvjeta prodaje.
Međutim, društvo OKAIDI nije odgovorno za potpuno ili djelomično neispunjavanje svojih obveza prema ovom ugovoru ako je neispunjavanje posljedica radnji korisnika ili više sile (članak 1218 Građanskog zakona).
Društvo OKAIDI ne snosi odgovornost za probleme ili štetu nastalu korištenjem interneta, uključujući prekid usluge, vanjske napade ili računalne viruse, niti za slučajeve više sile, u skladu sa sudskom praksom.
U slučaju više sile, strane će se u najkraćem mogućem roku savjetovati o daljnjoj obradi narudžbe.
Ako prekid zbog više sile traje dulje od jednog (1) mjeseca, obje strane bit će oslobođene svojih međusobnih obveza. Društvo OKAIDI će, ako je potrebno, korisniku što prije izvršiti povrat uplaćenog iznosa narudžbe.
13) Zakonsko jamstvo
Korisniku se jamči zaštita od skrivenih nedostataka i nesukladnosti proizvoda, u skladu s odredbama članaka 1642 do 1649 Građanskog zakona te članaka L. 217-4 do L. 217-14 Zakona o zaštiti potrošača. Na temelju tih odredbi, korisnik može sudskim putem zatražiti naknadu štete ili zamjenu proizvoda, a ako to nije moguće, može tražiti raskid ugovora ili smanjenje cijene.
13.1 Zakonsko jamstvo sukladnosti
Članak L. 217-4 Zakona o zaštiti potrošača
"Prodavatelj isporučuje robu u skladu s ugovorom i odgovoran je za nesukladnosti koje postoje u trenutku isporuke. Također je odgovoran za nesukladnosti koje proizlaze iz ambalaže, uputa za montažu ili instalaciju, ako ih je on preuzeo ugovorom ili su izvršene pod njegovom odgovornošću."
Članak L. 217-5 Zakona o zaštiti potrošača
"Roba je u skladu s ugovorom ako:
Odgovara namjeni koja se obično očekuje od takve robe i, ovisno o slučaju:
odgovara opisu prodavatelja i ima karakteristike koje je prodavatelj predstavio kupcu u obliku uzorka ili modela;
ima karakteristike koje kupac može opravdano očekivati na temelju javnih izjava prodavatelja, proizvođača ili njegova zastupnika, uključujući one navedene u oglašavanju ili označavanju proizvoda.
Ima karakteristike definirane dogovorom između stranaka ili karakteristike specifične za određenu namjenu koju kupac želi, a koju je prodavatelj prihvatio i potvrdio.""
Članak L. 217-9 Zakona o zaštiti potrošača
U slučaju nesukladnosti, kupac ima pravo na popravak ili zamjenu robe."
Međutim, prodavatelj može odbiti postupiti prema izboru kupca ako bi taj izbor prouzročio očito nerazmjerne troškove u odnosu na drugu dostupnu opciju, uzimajući u obzir vrijednost robe ili opseg nesukladnosti. Stoga je prodavatelj dužan postupiti na način koji on odabere, osim ako to nije nemoguće.
Članak L. 217-11 Zakona o zaštiti potrošača
Primjena odredbi članaka L. 217-9 i L. 217-10 ne smije prouzročiti troškove prodavatelju.
Članak L. 217-12 Zakona o zaštiti potrošača
Pravo na zahtjev za postupanje zbog nesukladnosti zastarijeva dvije godine od isporuke robe.
13.2 Zakonsko jamstvo protiv skrivenih nedostataka
Prodavatelj jamči za nepravilnosti prodanih stvari koje ih čine neupotrebljivim za svrhu za koju su namijenjene ili koji njihovu upotrebu toliko umanjuju da ih kupac ne bi kupio ili bi za njih platio nižu cijenu, da je za njih znao.
Članak 1643 Građanskog zakona
Prodavatelj je odgovoran za skrivene nedostatke čak i ako za njih nije znao, osim ako nije ugovoreno da u tom slučaju ne vrijedi jamstvo.
Članak 1644 Građanskog zakona
U slučajevima iz članaka 1641 i 1643, kupac ima izbor:
"vratiti robu i zatražiti povrat kupoprodajne cijene, ili
zadržati robu i zatražiti djelomičan povrat iznosa kupoprodajne cijene.
Članak 1648, prvi stavak, Građanskog zakona
""Kupac mora pokrenuti postupak zbog skrivenih nedostataka u roku od dvije godine od trenutka kada ih je otkrio."""
Uvjeti korištenja usluge za korisnike
"Društvo Okaidi omogućuje korisnicima da ostave recenziju o kupljenom proizvodu. Ova recenzija prikazuje se uz opis dotičnog proizvoda i ostaje vidljiva svim posjetiteljima tijekom cijelog razdoblja prodaje proizvoda.
Recenzije su prema zadanim postavkama prikazane kronološkim redoslijedom. Recenzija sadrži datum korisničkog iskustva te datum kada je korisnik ostavio recenziju."
"Korisnik koji želi ostaviti recenziju o jednom ili više proizvoda mora se identificirati putem Okaidi računa, što znači da mora imati pristupne podatke za prijavu. Također, recenziju može ostaviti samo punoljetna osoba.
Radi transparentnosti, sve korisničke recenzije neovisno pregleda i moderira naš partner Bazaarvoice, certificiran od strane AFNOR-a.
Treba napomenuti da se objavljuje samo sadržaj koji se odnosi na karakteristike proizvoda. Konkretno, neće biti objavljene recenzije čiji sadržaj uključuje:"
Naručivanje i praćenje narudžbe (dostava, zamjena, povratak, povrat novca...)
Tehnički problemi na web stranici.
Usporeðivanje s drugim prodajnim mjestima, posebno konkurentskim.
Sva pitanja (zahtjev za partnerstvo, kontakt s dobavljačima...) koja nisu povezana s karakteristikama proizvoda.
Sve što je u suprotnosti s javnim redom i moralom.
Bilo što što se može tumačiti kao uvreda ili kleveta prema autoru ili bilo kojoj drugoj fizičkoj ili pravnoj osobi.
Reklamaciju u vezi sa sigurnošću proizvoda (ta će mišljenja sustavno razmatrati naš odjel za podršku korisnicima).
Zato društvo OKAIDI:
"može prema vlastitoj procjeni zadržati mišljenje na svojoj web stranici ili ga ukloniti, uz navođenje razloga za to."
nije obvezan objaviti mišljenja korisnika niti korisniku platiti naknadu za ne objavljivanje mišljenja, jer je objava i zadržavanje mišljenja slobodna odluka društva OKAIDI. Ipak, korisnik će biti odgovarajuće obaviješten o razlozima za odbijanje u slučaju odbijanja.
Korisnik izričito izjavljuje i suglasan je da korištenjem obrasca za povratne informacije kupaca za slanje mišljenja o Okaidi proizvodu prenosi prava na društvo Okaidi za reprodukciju, prilagodbu i distribuciju tog mišljenja na web stranici marke Okaidi ili na bilo kojem komunikacijskom mediju po slobodnoj odluci društva Okaidi.
Osim toga, treba pojasniti da društvo Okaidi zadržava pravo da, osim mišljenja korisnika kao takvog, širi sve informacije koje je korisnik unio i/ili potvrdio prilikom davanja mišljenja.
Korisnik će možda morati prilikom pripreme i potvrde mišljenja unijeti i/ili potvrditi neke osobne podatke. Treba pojasniti da se ovi prikupljeni podaci neće koristiti u poslovne svrhe.
**Prikupljeni podaci su potrebni kako bi društvo Okaidi moglo jamčiti ozbiljnost mišljenja i zbog poboljšanja usluga koje društvo Okaidi pruža svojim korisnicima.
Na kraju, u skladu s važećim zakonodavstvom, imate pravo pristupa, davanja prethodnih uputa, ispravke i prigovora na obradu osobnih podataka koji se odnose na vas. Dovoljno je da nam pišete na:
ili putem našeg kontakt obrasca ili kliknite ovdje.**
**s navođenjem prezimena, imena, e-mail adrese te priloženom kopijom osobnog dokumenta. U skladu s važećim zakonodavstvom, vaš zahtjev mora biti potpisan, a priložena mora biti i fotokopija osobnog dokumenta s vašim potpisom i adresom na koju želite da vam pošaljemo odgovor.
Korisnik svoje osobne podatke pregledava ili mijenja i na svom računu. Za više informacija o vašim osobnim podacima možete posjetiti odjeljak "osobni podaci".**
Ukoliko bilo koja od odredbi ovog ugovora postane nevažeća zbog promjene zakona ili drugih propisa ili sudske odluke, to neće utjecati na valjanost i poštivanje ovih općih uvjeta prodaje.
Ovi uvjeti vrijede tijekom trajanja internetskih usluga društva OKAIDI.
Za ove opće uvjete prodaje primjenjuje se francusko pravo.
**Sporovi u vezi s važnošću, tumačenjem, izvršenjem ili prestankom važenja ovih općih uvjeta prodaje bit će predmet nadležnog francuskog suda, bez obzira na to je li više tuženih strana i/ili je riječ o zahtjevu za jamstvo, čak i u slučaju hitnih postupaka ili postupaka za izdavanje privremenih mjera ili temeljem tužbe. Nadležni sud za spor bit će sud prema mjestu tužene stranke.
Osim toga, u skladu s odredbama Potrošačkog kodeksa, kupac ima pravo na besplatno posredovanje predloženo od strane OKAIDI-ja ako takav spor nije riješen u okviru prethodnog prigovora izravno sa službom korisničke podrške OKAIDI-ja.
Predloženi medijator za „Potrošačko pravo“ je CM2C (u 1. koraku zahtjeva za medijaciju, molimo navedite da je dotična tvrtka *IDKIDS*). S ovom uslugom medijacije možete se kontaktirati putem:
- E-pošta: cm2c@cm2c.net
- Pošta : CM2C, 14 rue Saint Jean, 75017 Pariz
U skladu s Europskom uredbom 524/2013, OKAIDI obavještava Korisnika o postojanju europske platforme za online rješavanje sporova za sporove između stručnjaka za e-trgovinu i potrošača: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
OPĆI UVJETI KORIŠTENJA HRVATSKOG PROGRAMA VJERNOSTI OD 1. 5. 2022.
Verzija koja je izmijenjena 02.11.2022. u Roubaixu.**